YOKEBE DIEET PLANNEN.

Afvallen met Yokebe’s basis dieet plan

Staat er een vakantie, een reünie met je oude klas of een belangrijk feest voor de deur? Of past je favoriete broek niet meer? Moet je gewicht kwijt? Dan is er nu een verantwoorde manier om af te vallen: het Yokebe basis dieet plan!

 

WEEK 1: CONCENTRATIEFASE

We beginnen met de concentratieperiode. Vervang drie hoofdmaaltijden per dag door een lekkere Yokebe shake. In je eerste week moet je daarnaast ook gezonde tussendoortjes eten met weinig calorieën, zoals groente en fruit. Het is essentieel dat je je hier de eerste dagen aan houdt!

WEEK 2: DOELFASE

Vervang twee hoofdmaaltijden per dag door een Yokebeshake. Als lunch of diner kun je een gebalanceerde maaltijd eten; kijk op www.yokebe.nl/recepten voor gezonde ideeën en plan je maaltijden van tevoren voor het beste resultaat.

Afvallen met Yokebe’s uitgebreide dieet plan

Hebben die gebakjes, de stressvolle kantoorbaan of je zwangerschap hun sporen nagelaten op je buik, billen en benen? Wil je dat overtollige gewicht kwijt? Dan is het uitgebreide voedingsschema van Yokebe voor jou een optimale manier om af te vallen. Je valt verantwoord af en werkt met succes naar je gewenste gewicht toe.

WEEK 1: CONCENTRATIEFASE

We beginnen met de concentratieperiode. Vervang drie hoofdmaaltijden per dag door een lekkere Yokebeshake. In je eerste week moet je daarnaast ook tussendoortjes eten met weinig calorieën, zoals groente en fruit. Het is essentieel dat je je hier de eerste dagen aan houdt!

WEEK 2-4: LEERFASE

Vervang elke dag twee hoofdmaaltijden door een Yokebeshake. Als lunch of diner mag je een gebalanceerde maaltijd eten.

Inspiratie nodig voor je maaltijd? Kijk op www.yokebe.nl/recepten voor lekkere, gezonde en voedzame recepten! Beweegtip: begin op dit punt met twee of drie keer in de week een wandeling in de frisse lucht.

VANAF WEEK 5: CONTINUÏTEITSFASE

Zet door met je nieuwe eetgewoonten en vervang nog één hoofdmaaltijd per dag door een Yokebeshake, in een verder energiebeperkt dieet. Deze fase helpt je lichaam om stabiel op gewicht te blijven. Beweeg meer en ga twee à drie keer per week minimaal 20 minuten rustig sporten (fietsen, lopen et cetera). Geef sport een vaste plek in je agenda om je stofwisseling en je spiermassa te verbeteren.

Afvaltips: om op gewicht te blijven, vervang je één maaltijd door een Yokebe shake; je mag zelf kiezen welke maaltijd daar het meest geschikt voor is. Probeer om niet terug te vallen in je oude eetpatroon. Blijf eten op een manier die gezond, gebalanceerd, gevarieerd en rijk aan eiwitten is.

 

Starten met Yokebe

Yokebe is inmiddels in meerdere winkels en online beschikbaar!

waar te koop